Dannystrom

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Dan Nyström - 6 november 2009 23:57


Han är riktigt skicklig som artist!!

Av Dan Nyström - 6 november 2009 23:48

om förra helgen!

Haha, jävlar så roligt jag hade!


Man ska fan inte köra bil när man druckit!!

- Det lärde jag mig när vi körde Mario Cart!

Fan var alltid utanför vägen!

Men hade skit KUL!


 


Tror ni jag var sliten eller?!

Av Dan Nyström - 6 november 2009 23:35

Att jag är helt usel på att blogga!



Fast jag tycker att det är ganska roligt!



Jag känner riktigt peppen till imorgon då jag ska på Vik.festen

Kul att man kan umgås utanför jobbet.


Det snöar ute :) skönt att det börjar komma lite snö så att

det är en grön jul! Det är ju ändå bara 48 dagar kvar till tomten kommer :P
Och då vet vi att det är 53 dagar tills jag fyller 21!


Idol har blivit ett riktigt fiasko eftersom att inte svenska folket kan rösta som folk!!

Vinner inte Mariette eller Erik så är det slut tittat på Idol för min del!

men om jag ska vara ärlig så följer jag det inte så noga eftersom att jag ALLTID

jobbar när det är! okej, eller festar! :)


Ha det bra!



Av Dan Nyström - 6 november 2009 23:11

Sitter just nu och lyssnar på Oh boy med Miss Li.


Jobbade på Ömheten idag det var riktigt spännande för var

på en ny avdelning men det gick faktiskt riktigt bra!!


Imorgon är det VIK. FEST känner riktigt peppen!!

Ska först äta med en polare, det ska bli kul.

Vinet är på kylning och bara väntar på mig Cool


jag är inte så bra på att blogga men hoppas ni blir nöjda ändå

jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag , men jag
som sagt ingen dator , så jag bloggar så fort jag får tag på en, men

har tänkt pa en den 27e det blir en Acer 5335 ;)

 

Jag blir fakiskt ledsen när det finns personer som inte tycker

om min blogg, eftersom att de inte tycker att jag ska ha bloggplatsen.se

utan de tycker att jag ska ha blogg.se


- Men va fan vi lever på 2000-talet, folk ha valmöjligheter!!!Skrikandes


Aja ha de bra!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards